arrowUp

Aktuálně

info@adeladentalcare.cz

PROTETIKA - SYSTÉM CEREC (KORUNKY, MŮSTKY A DALŠÍ)

Jedná se o systém počítačové 3D modelace, který naskenuje pacientovu ústní dutinu do těch nejmenších detailů a navrhne optimální tvar výplně, korunky nebo můstku vzhledem k charakteru dutiny ústní. Následně korunku, výplň nebo můstek během několika desítek minut i sám vyrobí - zhotovení na počkání! Využívá přitom celokeramické materiály, které jsou velice odolné, pevné, chrání zuby proti kazu a navíc výborně vypadají.

ANTIGENNÍ TESTOVÁNÍ COVID-19

01.12.2021

Vážení pacienti,

rádi bychom Vám nabídli možnost antigenního testu na přítomnost onemocnění COVID-19 přímo u nás v zubní ordinaci, před začátkem zubního ošetření.

• Test probíhá zasunutím sterilního tampónu cca 2 cm do nosní dírky..
  • Vyhodnocení rychlotestu je 8-10 minut.
  • Máme k dispozici certifikované antigenní testy RapiGEN LEPU na COVID-19.
  • Pro samoplátce je cena 201 Kč.

Infuzní terapie vitamínem C

Záchrana nejen v chřipkovém období
Vitamín C většinou doplňujeme prostřednictvím potravin nebo doplňků stravy, které běžně zakoupíme v lékárně. Málokdo ale ví, že tělo potřebuje zhruba kolem 10 mg vitamínu C denně. Běžným perorálním podáním však docílíte pouze nízké koncentrace vitamínu C, která sice stačí pro posílení obranyschopnosti organismu, ale už nemá preventivní léčivé účinky. Těch je možné dosáhnout pouze při nitrožilním podávání.

Vitamín C je pro nás důležitý nejen v chřipkovém období. Tělo je oslabené, když je ve stresu, vyčerpané, když musí absolvovat vysokou psychickou nebo fyzickou zátěž, trápí ho opakované infekce či silné alergie. V takovou chvíli nedokáže dostatečně bojovat s útočícími viry a bakteriemi a podléhá jim. Infuzní terapie vitamínem C tomuto stavu zabrání a pomůže tělu dobře zvládat i velmi náročné situace.

Vysoce koncentrovaný vitamín C podporuje

• imunitní systém
  • správný metabolismus tuků
  • tvorbu kolagenu v kůži, kloubech, stěnách cév
  • vstřebávání železa
  • detoxikaci jater
  • správnou funkci mozku
  • blokuje tvorbu rakovinotvorných látek

Aplikovat infuzní terapii vitaminem C je doporučeno v těchto případech

• chřipky, virózy, nachlazení – prevence infekcí obecně
  • vrásky a stárnutí – zpomalení stárnutí a regenerace organizmu
  • alergie, senná rýma, dermatitida (zánět kůže)
  • únavový syndrom, vyčerpanost, Burnout (syndrom vyhoření) – prevence vyčerpání organizmu
  • chlamydiové infekce, afty, kvasinkové a plísňové onemocnění
  • chronické bolesti zad a kloubů, revmatické choroby – regenerace a zpomalení onemocnění
  • alkoholismus, kouření – regenerace organizmu, prevence chronických následků
  • autoimunitní choroby – revmatoidní artritida, roztroušená skleróza, Crohnova choroba
  • onkologické onemocnění – lepší tolerance základní protinádorové léčby, v některých
  • osteoporóza – vysoké dávky vitamínu C v kombinaci s vitamínem D jsou vhodnou prevencí proti osteoporóze pro ženy po menopauze a muže

Zvýšená opatrnost u pacientů s těmito obtížemi:

Opatrnost v indikaci a podávání je třeba u pacientů s oxalátovými ledvinnými kameny, u astmatiků, při onemocněních z nadměrného ukládání železa v organismu, u pacientů s deficitem glukózo-6-fosfátdehydrogenázy může dojít k hemolýze. Vitamin C může ovlivnit účinek léků na ředění krve, může zvýšit účinnosti léků proti shlukování krevních destiček (Anopyrin, Godasal), zvýšit plazmatické hladiny tabletové hormonální antikoncepce, může vést k nepřesnému stanovení hladiny cukru v krvi.

Provoz zubní kliniky “ADELA DENTAL CARE”

02.03.2021

Vážení pacienti,

v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19, bychom Vás rádi informovali o pravidlech provozu naší ordinace stomatologie a dentální hygieny.

Naším primárním zájmem je ochrana zdraví a bezpečnost Vás, Vašich rodin a našich zaměstnanců. Jsme plně vybaveni pro provoz v současných podmínkách a zavedli jsme komplexní opatření, abychom chránili Vás i sebe. Recepce je pacientům k dispozici telefonicky nebo emailem, objednávání pacientů je na konkrétní dobu s časovým rozestupem pro řádné dodržování hygienického režimu.

Prosíme, abyste dodržovali všechny doporučené hygienické opatření. Ihned po vstupu do čekárny prosím použijte dezinfekci na ruce. Roušku či respirátor mějte nasazený do doby, než půjdete přímo do ordinace.

Nenavštěvujte, prosím, naši ordinaci v případě, že:

• Máte jakékoli příznaky nemoci – zvýšená teplota, kašel, potíže s dýcháním, bolest hlavy, …
  • Nebo jste byli v kontaktu s lidmi, kteří mají tyto symptomy

Děkujeme za pochopení.
Tým Adela Dental Care

bg
iconAdela Dental Care
Dentální centrum Folimanka
Na Folimance 17
120 00 Praha 2
icon+420 608 882 224
iconinfo@adeladentalcare.cz

Zubní ordinace Adéla Dental Care, s.r.o.

Tak jako zbytek těla, i zuby potřebují pravidelnou péči. A základní pravidlo péče o chrup zní, nepodceňovat pravidelné prohlídky v zubní ordinaci.

Přesvědčte se sami, že návštěva zubaře nemusí představovat nepříjemný zážitek. V Centru zubní medicíny, Adéla Dental Care, s.r.o. se věnujeme každému pacientovi individuálně, s laskavým a ohleduplným přístupem. Nezapomínáme, že lidskost a úsměv na rtech nic nestojí a přesto dokáží divy.